برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ با حضور فرماندار و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : فعالیت بهزیستی در حوزه مبارزه با مواد مخدر معطوف به سه حوزه پیشگیری، درمان و توانمندسازی است.
وی افزود: از جمله اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، راه اندازی خط مشاوره ۱۴۸۰ است که هر روز، از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب، آماده پاسخگویی و مشاوره به افرادی است که درباره راهکارهای پیشگیری از مصرف مواد اعتیادآور ، داروها و نشانی مراکز ترک و بازتوانی اعتیاد به اطلاعات تخصصی نیاز دارند.
رئیس بهزیستی شاهین دژ خاطرنشان کرد: به منظور حساس سازی و آگاه سازی والدین، افزایش دانش والدین در زمینه‌ی پیشگیری از اعتیاد و لزوم توجه به فرزندان در جهت پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور از ابتدای سال تا کنون ۸ کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و پیشگیری از اعتیاد توسط کارشناسان اداره و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شاهین دژ برگزار گردیده است .
داداشیان تصریح کرد: اساس و زمینه توسعه کشورها کار فرهنگی است و در موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر نیازمند یاری تمام دستگاه ها در انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی هستیم.
گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای شورا به تبادل نظر و بررسی مشکلات اعتیاد شهرستان پرداخته و خواستار پیگیری مصوبات بصورت جدی توسط پلیس مواد مخدر و بهزیستی شدند .

کد خبر 119775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد